Κυριακή, 10 Μαΐου 2009

Άλλο ένα μπλοκ μαγειρικής

Να 'μαι κι εγώ εδώ για να προσθέσω άλλο ένα blog μαγειρικής στα χιλιάδες που υπάρχουν στο Internet!
Δεν είμαι επαγγελματίας μαγείρισσα κι ούτε θα το παίξω ειδική επί του θέματος. Μου αρέσει απλά να ασχολούμαι με την κουζίνα κι από πολύ μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου να μπλέκεται στα πόδια της μαμάς όταν μαγείρευε, να παρακολουθεί εκπομπές μαγειρικής στην τηλεόραση, να μαζεύει σελίδες με συνταγές από διάφορα περιοδικά, να ανταλλάσσει συνταγές με τις φίλες της μαμάς ή τις μαμάδες φίλων.
Ήρθε η ώρα να αποκτήσω κι εγώ το δικό μου "σπιτάκι" εδώ, όπου θα μπορώ να ποστάρω συμβουλές και συνταγές μαγειρικής - ζαχαροπλαστικής που έχω δοκιμάσει, που έχουν δοκιμάσει άλλοι, που έχω δει στην τηλεόραση, στο Internet, σε κάποιο βιβλίο ή περιοδικό κλπ.
Καλώς ήρθατε στο "σπιτάκι" μου λοιπόν!
Τα λεμε στην πορεία "μαγειρεύοντας"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου